Close

184 Community Management

KADEI Urednik

25 siječnja, 2016

Dobar sadržaj plijeni pažnju. Neovisno o opsegu.Bez obzira pišemo li jednostavne statuse ili planiramo kompleksnu kampanju na više društvenih mreža slušat ćemo kako zajednica diše, analizirati svu dosadašnju komunikaciju te u skladu s tim pažljivo osmisliti social media kalendare. Uključit ćemo naš mod za content management, community management, social  media consulting, izradit ćemo strategiju i pokrenuti business execution. Na taj način ćete potpuno doprijeti do vaših kupaca.

Od definiranja prvih društveno mrežnih koraka preko izrade aplikacija i dizajniranja fotografija koje idu uz objavu – sve to možete napraviti kod nas.

Na društvenim mrežama ne nedostaje svakojakih priča. No, kada se priča o vašim proizvodima to želite znati – bilo da je to dobro ili loše.

Zbog toga naš community manager neumorno klika i rasprostire poglede po cijelom Facebooku, Twitteru, forumima i blogovima.

Potpomognuti modernim alatima – reagiraju na svako spominjanje vašeg brenda, tvrtke ili akcije. Zatim bilježe i vrše analizu prikupljenih podataka kako bi vi u svako doba znali kako odgovoriti na komunikacijske izazove pred vama.

Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail