200 Storytelling
Da biste inspirirali ljude na najdubljem nivou, trebaju vam priče. (Rob McKee)
Sada, više nego ikada, moramo znati kako ispričati priču koja će prosvjetliti, inspirirati i ojačati vaš brend. Zbog toga u našoj agenciji radi magistar storytellinga koji je svoje znanje ispekao na prestižnom sveučilištu Erasmus u Nizozemskoj.
Potrošači ne kupuju proizvod, rješenje ili ideju, oni kupuju priču za koju se emotivno vežu.
Mi znamo kako stvoriti priču. Jedinu održivu formu vodstva u današnjem poslovanju vođenom borbom za opstanak i snažnom konkurencijom.
Snaga vaše priče je onolika kolikom je drugi vide i zbog toga je važno da shvatite načela narativne percepcije i kako ona utječu na vaš brend i strateške marketinške ciljeve.
Ako pokušavate uvjeriti ostale da vide ono što vi vidite (bez obzira na objekt), morate razumijeti osovnu ulogu storytellinga.
U osnovi, svaki hotel nudi krevet, čistu posteljinu, možda i topao doručak. Ali tu je sličnosti kraj. Većina hotela razlikuje se po ‘ponudi iskustva’. Dovoljno je da bacite pogled na široki horizont Las Vegasa gdje svaki hotel nudi potpuno drugačije i jedinstveno iskustvo. Ljudi nisu obična, racionalna bića. Svi mi tražimo iskustva koja će biti iskre u našoj mašti koja će nam zapaliti dušu. Priče su put ka tome. Potrošači žele priče koje nadilaze ovozemaljsko te ih podsjećaju na nešto još veće od toga.
Najinovativniji i nezaboravni brendovi, ukorjenjeni su u ovom svetom znanju – pomoću osjetila, misterije i intrige pružajući nam nešto izvanredno, nešto što ćemo pamtiti.
U razdoblju rasta, promjene ili obrata, vi trebate priču koju ćete moći dobro prodati. Vaš uspijeh i vodstvo ovisi o tome hoće li drugi vjerovati u priču koju predstavljate. Naš pristup vam pomaže da uplovite sa većom pričom i implementirate je kroz sve nivoe komunikacije.