Razvijamo ideje koje pokreću brandove.
Đakovačka vina d.o.o. je jedan od vodećih hrvatskih proizvođača vina. Proizvode vrhunska i kvaliteta vina, među kojima ja poznat đakovački rizling, đakovačka graševina i druge sorte koje dominiraju slavonskim vinogorjem.
Cilj redizajna ambalaže bio je približiti proizvod mlađim potrošačima, ne mjenjajući pritom osnovni vizualni element na samoj etiketi – Đakovačku katedralu.
Istraživanje je pokazalo da se proizvod konzumira uglavnom u krugu prijatelja i da su potrošači starije životne dobi.
Redizajn je apliciran u skladu s jasnim smjernicama klijenta. Nije dozvoljavao nikakve radikalne promjene. Redizajn logotipa bio je prvi korak, razigranost bojama te novi koloristički kod drugi korak, a rozeta na Đakovačkoj katedrali, kao najprepoznatljiviji element same katedrale, treći elelement u novom vizualnom kodu.
Design: Igor Jeličić
Copywriting: Ana Šoštarić
Creative direction: Maja Štritof