Razvijamo ideje koje pokreću brandove.
Đakovačka vina d.o.o. je jedan od vodećih hrvatskih proizvođača vina. Proizvode vrhunska i kvaliteta vina, među kojima ja poznat đakovački rizling, đakovačka graševina i druge sorte koje dominiraju slavonskim vinogorjem.
Zadatak ove kampanje bio je komunikacija redizajna ambalaže Đakovačkih vina, s naglaskom na segment mlađih potrošača i bag-in-box pakiranje.
Istraživanje nam je pokazalo da je u Hrvatskoj ukupno 615.000 mladih ljudi (18-40 godina starosti), koji na privatnim druženjima, uglavnom konzumiraju vina u velikim pakiranjima (bag in box) i kupnju uglavnom obavljaju u velikim retail centrima (Konzum, Mercator, Spar, Lidle).
Ustanovili smo da je problem kod bag in box pakiranja što se vino ne može istočiti do kraja pa se velika količina ili baci ili se mora ručno ‘izcijediti’ iz ambalaže. Kao rješenje problema, osmislili smo stalak koji pod posebnim nagibom omogućava potpuno istakanje tekućine.
Stimulans za kupnju je cijena, ali i nešto što ne mogu kupiti u slobodnoj prodaji, a koristi za dizanje atmosfere na tulumu. Svi ispitanici su aktivni korisnici Facebooka.
Temeljem toga, znali smo da Đakovačka vina osvježenim i mladenačkim dizajnom ulaze u novi segment potrošača i time dobivaju priliku za osvajanjem nove ciljne skupine – mladih, odnosno millennialsa koji vina uglavnom konzumiraju na privatnim partijima ili prije izlaska. Naglasak je stavljen na komunikaciju bag-in-box pakiranja, koje je cjenovno i dizajnom prilagođeno upravo millennialsima.
Stara poslovica glasi: vino stvara prijatelje…
I doista, vino je najbolji izbor kada posjećujemo prijatelje, spremamo proslavu ili uživamo u ugodnim trenucima s dragim osobama. Poseban trenutak ili izlazak zahtjeva i poseban dojam. Za tu se prigodu uredimo, skockamo kako bi izgledali što bolje, kako bi svojom pojavom ostavili bolji utisak.
Gledano iz tog kuta vino koje nosi novu etiketu ostavlja novi dojam, kako izgledom tako i okusom. Odjeveno za okrepljenje starih i stvaranje novih prijateljstva.
Skockati – urediti, srediti – Bag in box pakiranje je blisko kockastom obliku. Skockati znači lijepo se obući, što smo i učinili, obukli smo naša vina u novu etiketu. Nova etiketa, bogat sadržaj i kvaliteta. “Skockajmo naša vina za nezaboravno druženje!”
Postavljen na frekventijim mjestima prodaje. Oblikom podsjeća na ogroman bag in box, dok s druge strane podržava oblik butelje, ovisno o ponuđenom pakiranju. Unutar boxa su police, jednom stranom napunjene bag in boxovima, s druge buteljama i poklon pakiranjima. Komuniciramo dobru zabavu. To su trajni brandirani gadgeti koji podižu brand awareness. Iako iskoristivi na svakom druženju, u aktivacijskom dijelu poklanjaju ih hostese, dok ih na manjim prodajnim mjestima kupci prilikom kupnje bag in boxa dobivaju na blagajnama.
Svaki kupac je pozvan da fotografira svoju zabavu. Fotografiju treba uploadati na Facebook Fun page, posebno osmišljen za ovu kampanju. Svakog mjeseca biramo najbolji party u Hrvatskoj, biran prema broju lajkova na fotografijama. Vlasnik najboljeg party-a osvaja nagrade – bag in box na posebnom stalku. Odabir najboljeg party-a događa se tjedno, mjesečno i godišnje. Na kraju biramo najznačajniji – party godine, čiji organizator dobiva vrijedniju nagradu. Nagradna igra komunicirana je i na samom pakiranju bag in boxa, ali i na wobblerima i pakiranju gadgeta.
Mehanika online nagradne igre
Kupnjom svakog proizvoda Đakovačkih vina, kupac dobiva poklon na blagajni – gadget na čijem je omotu komuniciran poziv za nagradnu igru. Odloskom na Facebook fun page i uploadanjem slike sa partya, igrač poziva svoje prijatelje na lajkanje njegove fotke i fotka koja osvoji najviše lakova osvaja nagradu – stalak za bag in box i bag in box proizvoda koji želimo promovirati.
Web stranica se lansira istovremeno s početkom kampanje Skockani za društvo. Naslovna stranica komunicira kampanju i upućuje posjetitelje na Facebook fan-stranicu.
Design: Igor Jeličić
Web design: Igor Jeličić
Copywriting: Amir Alihodžić
Creative direction: Maja Štritof, Hrvoje Budin