Razvijamo ideje koje pokreću brandove.
Grad Šibenik - Upravni odjel za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj / Upravni odjel za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj obavlja poslove koji se odnose na poticanje razvoja gospodarstva, posebno obrta, malog i srednjeg poduzetništva, uređenje uvjeta poslovanja gospodarskih subjekata (radno vrijeme i drugo), zaštitu potrošača, zaštitu i spašavanje, autotaksi prijevoz te poslove u svezi pretpristupnih i strukturnih fondova Europske unije.
Vizija klijenta bila je oživjeti epohalni povijesni događaj te izgradnjom galije privući brojne turiste i kreirati priču koja je od izuzetnog turističkog značaja za grad Šibenik i cijelu regiju.
Naš zadatak bio je osmisliti brend počevši od brending strategije, osmišljavanje imena, vizualnog identiteta, pa do priče o galiji koja je uključivala i osmišljavanje sadržaja na istoj, te video koji bi opisao cijeli projekt.
Vođeni činjenicom da turisti sve više biraju iskustva iznad proizvoda, da čak 78% millennialsa kupuje cool iskustvo prije nego cool proizvod (a obzirom istraživanja dokazuju da će millennialsi kroz idućih desetak godina postati najdominantnija radna i turistička skupina na planeti, ta ciljna skupina nam je pri izrade svake strategije izuzetno važna), definirali smo ključne diferencijatore brenda – osobno iskustvo i povratak u povijest.
Osobno iskustvo jer sv. Juraj predstavlja zabavni turistički sadržaj i autentično povijesno iskustvo koje svakom pojedinom posjetitelju daje osjećaj važnosti i sudjelovanja; a povratak u povijest jer označava nezaboravno iskustvo posjete koja će vas povesti na fantastično putovanje u 1571. godinu.
Ideja je da svi elementi broda, scenografije, kostimografije i role-playinga dočaravaju detaljan život toga doba, a interaktivne instalacije i mehanizmi pružaju posjetiteljima osjećaj važnosti i sudjelovanja u epohalnom povijesnom događaju. Cijelo iskustvo je user-focused od trenutka kad posjetitelji kroče na dok.
Sv. Juraj predstavlja zabavni turistički sadržaj i autentično povijesno iskustvo koje svakom pojedinom posjetitelju daje osjećaj važnosti i sudjelovanja. Brand imidž je autentičan jer prikazujemo galiju u najautentičnijem mogućem obliku aplicirajući ga na svaki element iskustva na brodu, uključujući galiju, vesla, pulenu, klupe, hranu koja se u to doba konzumirala na galijama, posadu broda i galijote koji su odjeveni u kostime iz tog doba, njihov način govora, pokreta, uloga na brodu, mirise i zvukove na galiji.
Moćan jer svaki detalj komunicira moć – detalji na samoj galiji ali i vizualni identitet kroz logotip u moćnoj kombinaciji crne, crvene i zlatne boje, s kombinacijom modernog i arhaičnog, a jednostavan u aplikaciji na popratne materijale. Imerzivan jer od trenutka kad kročite na dok na kojem je galija, pa do ulaska u brod, sve će biti podređeno priči koja posjetitelja obuzme i prenese u 1571. godinu. Nove tehnologije koje upotpunjuju “storytelling” omogućavaju nam tu imerziju odnosno uranjanje posjetitelja u svijet u kojem je plovila galija sv. Juraj na način da posjetitelj postaje dio priče koja cijelo to iskustvo u svijesti posjetitelja čini nezaboravnim i jedinstvenim.
Priča galije Sv. Juraja je nevjerojatna koliko je i istinita, te je promijenila cijelu Europu. Ona će vas potpuno obuzeti, prenijeti u neki drugi svijet i davno doba.
Design: Nenad Dević, Dora Šurija
Ilustrator: Ivan Lugomer
Creative direction: Tonči Klarić, Hrvoje Budin, Maja Štritof