Razvijamo ideje koje pokreću brandove.
Kutjevo d.d. je najveća hrvatska vinarija te hrvatski najveći i najpoznatiji proizvođač vinske sorte graševina, ima najveću i najvrijedniju arhivu vina te najstariji podrum.
Ime “De Gotho” je stari naziv kutjevačke cistercitske opatije. 1232 godina crkveni red Cisterciti grade opatiju i podrum u Kutjevu. Nazivaju ga “Vallis Honesta de Gotho”. Izraz “de Gotho” ima značenje “u kutu”, otkud vjerovatno i današnje ime Kutjevo. Na tada postojećim etiketama Kutjevačkih vina bio je prepoznatljiv jedan element koji se ciklično ponavljao, u različitim likovnim formama, dalje i bliže prošlosti a to je dvorac Kutjevo.
Naravno poznato je da je graševina sama po sebi apsolutni početak priče o proizvodnji vina na lokaciji današnjeg Kutjeva te je logično da je oduvijek bila centralni i jedini element koji je dominirao u dizajnu postojećih vinskih etiketa Kutjeva d.d. Redizajnirati etikete podrazumjeva redizajn glavnog elementa. Osuvremeniti njegovu likovnu formu ili ga zamjeniti drugim adekvatnim elementima koji su u kontekstu namjere.
Kao novi snažan i suštinski element nametnula se zemljopisna lokacija i sam podrum, koji su neizostavan faktor u identitetu proizvoda i proizvođača a posebno ako govorimo o vinu ili njegovom podrijetlu. Upravo su ti elementi prevedeni u “sliku” i korišteni kao intuitivna nit koja vezuje dizajn etiketa svih De Gotho vina u jednu prepoznatljivu cijelinu.
Parametri zemljopisne dužine i širine su izraženi brojevima koje smo koristili u novom dizajnu, a u kombinaciji sa tlocrtom predstavljaju točnu lokaciju podruma Kutjevo koji na ovaj način i dalje ostaje epicentrom imidža Kutjevo d.d.
Dodatnim tehnikama tiska, isti je dodatno istaknut a jednostavnim color codom naglašena je elegancija samog vina.
Design: Davor Papić
Copywriting: Ana Šoštarić
Creative direction: Maja Štritof