Razvijamo ideje koje pokreću brandove.
Kutjevo d.d. je najveća hrvatska vinarija te hrvatski najveći i najpoznatiji proizvođač vinske sorte graševina, ima najveću i najvrijedniju arhivu vina te najstariji podrum.
‚Nalijepi lice i osvoji naslovnice‘ nastavak je na prošlogodišnju (2014) kampanju kroz koju je kutjevački gemišt ugledao svjetlo dana.
Cilj ove kampanje bio je komunicirati kutjevački gemišt kao osvježavajuće piće za mlade i stare, za sve prilike i doba dana i sve društvene slojeve. Klijent je unaprijd dogovorio suradnju sa poznatim fotografom Damirom Hoykom, kroz koju su već dogovorili snimanje na različitim lokacijama, različitim karakterima i okruženjima. Zadatak agencije bio je osmisliti koncept billboarda.
Temeljem dugogodišnjeg iskustva, znali smo da takav jednostavan koncept kampanje neće imati smisla i na vlastitu odgovornost predložili smo kampanju koja je u konačnici bila i implementirana.
Osmislili smo zapravo predkampanju koja je definirala mehanizam prijave modela za snimanje i zapravo doista dala mogućnost apsolutno svima da se kandidiraju za lice kampanje – što je jedna od osnovnih vrijednosti brenda. Stoga je ime kampanje bilo – Nalijepi lice i osvoji naslovnice.
Kampanja je bila zasnovana na naprednoj tehnologiji i atraktivnoj aplikaciji a izvodila se na desktopu i mobitelima, te spajala web, facebook i bannere u integrirani komunikacijski/engagement mix – do sada nitko u HR nije izveo ništa niti slično.
Naime, svi zainteresirani kandidati mogli su učitati svoje fotografije na webu u već zadane predloške, podijeliti ih na Facebooku te pratiti javnu objavu svoje fotografije još u fazi natjecanja na banneru 24sata.hr. Time su kandidati odmah doživjeli svojih pet minuta slave, a i prikupljali glasove publike za profesionalni casting pod vodstvom Hoyke na kojem je bilo odabrano 9 modela čija su lica osvanula na billboardima diljem zemlje.
Prateći efekti kampanje koja je trajala svega tjedan dana su – oko 200 uploada od toga preko 20 profi modela koji su se prilijepili na priču i pristali kampanju odraditi besplatno, 3000 prikupljenih email adresa, 40.000 posjeta na web stranicu kampanje, reach od 700.000 na FB, 800.000 reach na display bannerima.
Kako bi igračima olakšali “posao”, složili smo 10 predložaka – 5 muških i 5 ženskih i napravili aplikaciju za desktop i mobile kojom su dodali svoje lice i s par klikova upasali ga u odabrani predložak.
Korisnici su svoj banner mogli napraviti na deskotpu ili mobitelu, uključujući i foto-editor za upsavanje i obradu svoje slike na predefinirane predloške.
Design: Dora Šurija
Copywriting: Tonči Klarić, Hrvoje Budin
Creative direction: Hrvoje Budin, Maja Štritof