Close

Nalijepi lice i osvoji naslovnice

Kutjevo d.d. je najveća hrvatska vinarija te hrvatski najveći i najpoznatiji proizvođač vinske sorte graševina, ima najveću i najvrijedniju arhivu vina te najstariji podrum.


O projektu

‚Nalijepi lice i osvoji naslovnice‘ nastavak je na prošlogodišnju (2014) kampanju kroz koju je kutjevački gemišt ugledao svjetlo dana.

Cilj ove kampanje bio je komunicirati kutjevački gemišt kao osvježavajuće piće za mlade i stare, za sve prilike i doba dana i sve društvene slojeve.  Klijent je unaprijd dogovorio suradnju sa poznatim fotografom Damirom Hoykom, kroz koju su već dogovorili snimanje na različitim lokacijama, različitim karakterima i okruženjima.  Zadatak agencije bio je osmisliti koncept billboarda. 

Temeljem dugogodišnjeg iskustva, znali smo da takav jednostavan koncept kampanje neće imati smisla i na vlastitu odgovornost predložili smo kampanju koja je u konačnici bila i implementirana.

Osmislili smo zapravo predkampanju koja je definirala mehanizam prijave modela za snimanje i zapravo doista dala mogućnost apsolutno svima da se kandidiraju za lice kampanje – što je jedna od osnovnih vrijednosti brenda.  Stoga je ime kampanje bilo – Nalijepi lice i osvoji naslovnice.


Kampanja je bila zasnovana na naprednoj tehnologiji i atraktivnoj aplikaciji a izvodila se na desktopu i mobitelima, te spajala web, facebook i bannere u integrirani komunikacijski/engagement mix – do sada nitko u HR nije izveo ništa niti slično.

Naime, svi zainteresirani kandidati mogli su učitati svoje fotografije na webu u već zadane predloške, podijeliti ih na Facebooku te pratiti javnu objavu svoje fotografije još u fazi natjecanja na banneru 24sata.hr. Time su kandidati odmah doživjeli svojih pet minuta slave, a i prikupljali glasove publike za profesionalni casting pod vodstvom Hoyke na kojem je bilo odabrano 9 modela čija su lica osvanula na billboardima diljem zemlje.

Prateći efekti kampanje koja je trajala svega tjedan dana su – oko 200 uploada od toga preko 20 profi modela koji su se prilijepili na priču i pristali kampanju odraditi besplatno, 3000 prikupljenih email adresa, 40.000 posjeta na web stranicu kampanje, reach od 700.000 na FB, 800.000 reach na display bannerima.


01
Što kažu pobjednici natječaja o kampanji
04
Responsive web i aplikacija za izradu bannera

Korisnici su svoj banner mogli napraviti na deskotpu ili mobitelu, uključujući i foto-editor za upsavanje i obradu svoje slike na predefinirane predloške.

02
24sata banneri
03
Rezultati kampanje
04
Web stranica

Design: Dora Šurija

Copywriting: Tonči Klarić, Hrvoje Budin

Creative direction: Hrvoje Budin, Maja Štritof

Tvrđava Barone
Galija sveti Juraj
Vrana
Nalijepi lice i osvoji naslovnice
Predikatna vina
Skockani za društvo
Motus CEE
Đakovačka vina
Zaklada Adris
Učitaj još
Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail