Close

the Motion Makers

Motus CEE regionalni je proizvođač i distributer široke palete visokokvalitetnih i specijalnih maziva i srodnih proizvoda za vozila i industriju.

O projektu

Zadatak je bio pozicionirati brand, osmisliti identitet (vizualno i verbalno) te sve materijale koji su uključivali komunikaciju s tržištem i zaposlenicima. Prvi izazov bio je integrirati emociju u naočigled vrlo krut segment djelovanja, a drugi izgraditi pozitivnu percepciju novog korporativnog brenda kod zaposlenika. Dugi niz godina zaposlenici su u potpunosti bili identificirani s prethodnim brendom koji je kompanija distribuirala.

Brending strategijom, osnovnim emocionalnim  asocijacijama i imenom koje sugerira pokret, zaključili smo da je kretanje jedan od ključnih diferencijatora te je ono postalo temelj za izgradnju cijele priče.  

U svom specifičnom, ali vrlo važnom i često odlučujućem segmentu u stvaranju kretanja, Motus CEE koristi sva svoja znanja, sposobnosti i iskustvo kako bi kretanje učinili sigurnim i pouzdanim, za okoliš i zdravlje čovjeka ne – štetnim i manje ugrožavajućim.

Kretanje znači slobodu. Kretanje znači brisanje granica između različitih kultura, dijeljenje znanja, približavanje još nepoznatom i upoznavanje istoga.

01
Logotip

Tvrtka Motus prikazana je kao pokretač poslovanja. Sam znak u sebi sadrži elemente stilizirane vjetrenjače koja pokriva oblik zupčanika, koji su koloristički istaknuti i kao takvi vizualno, a i značenjem, asociraju na kretanje.

02
Slogan

Sastavni dio znaka/logotipa je korporativni slogan koji se nastavlja na cijelu priču.

03
Stationary

Posjetnice, memorandumi, oslikani automobili, sve je bilo spremno za početak jedne velike priče.

04
Komunikacija sa zaposlenicima

Za komunikaciju sa zaposlenicima smo osmislili ‘The Motion Maker Kit’ u koji smo smjestili Decission maker za lakše donošenje odluka, a koji je ujedno bio i set sa 6 podmetača za čaše; vjetrovku za nepredviđene situacije i olovku sa notebookom za zapisivanje svih važnih informacija.

05
Korporativni credo

Kreirali smo i korporativni credo koji je bio komuniciran u svakom uredu, a sve u svrhu što kvalitetnije komunikacije.

06
Web stranica

Design: Antonija Majstorović, Hrvoje Bielen

Copywriting: Antonija Majstorović, Maja Štritof

Creative direction:  Maja Štritof, Hrvoje Budin

Tvrđava Barone
Galija sveti Juraj
Vrana
Nalijepi lice i osvoji naslovnice
Predikatna vina
Skockani za društvo
Motus CEE
Đakovačka vina
Zaklada Adris
Učitaj još
Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail