1179 OSVOJILI SMO MIXX!
Nagrađen KADEI projekt ‘Storytelling u proširenoj stvarnosti’
U Rovinju su se od 14. do 17. travnja odvijali četvrti po redu Dani komunikacija. Na ovom središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja sad se već tradicionalno okupljaju marketiški stručnjaci, a hotel Lone postane multimedijalna platforma s edukativnim, informativnim i zabavnim sadržajem. Vrhunac ovog kreativnog rendezvous-a je dodjela nagrada MIXX, nastala prema međunarodnoj licenci IAB-a.
Nagrađuju se najbolje realizirane digitalne kampanje, riješenja i alati iz područja tržišnih kominikacija, od postavljenih strategija do postignutih rezultata. Pri ocjenjivanju sagledavaju se cjeloviti pristupi i dimenzije, originalnost, inovativnost, kreativa i plasman poruke u medije i krajnji feedback targeta. Mnogo je faktora koje kampanja mora zadovoljiti kako bi postala konkurentna i potencijalni finalist natjecanja MIXX što jasno ističe koliko je ono važno, ne samo u promicanju hrvatskog marketinškog kolektiva, već i u njegovom daljnjem razvoju.
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL
U kategoriji ‘Inovativno korištenje tehnologije’, agencija KADEI proglašena je najboljom u Hrvatskoj zahvaljujući iznimno uspješnoj izvedbi projekta revitalizacije šibenske tvrđave Barone (ovdje pročitajte više o projektu) spajanjem metode storytellinga i tehnika proširene stvarnosti.
Prestižnu nagradu MIXX osvojili smo nad jakom konkurencijom te unaprijedili turistički portfelj grada Šibenika i doprinijeli atraktivnosti cijele destinacije. Iskreno se zahvaljujemo klijentu gradu Šibeniku, svim poslovnim suradnicima i struci koja je prepoznala kvalitetu našeg projekta, znanje i trud koji stoje iza njegove provedbe.