180 Branding
Napraviti hit od novog branda nije lak pothvat. Dugoročno razviti lojalnost tom brandu još je teži zadatak. Popularni brandovi imaju karakter, zrače emocijom i reputacijom. Kako ih mi gradimo?
Na temelju strategije razvijamo vizualni identitet, sredstva primarne komunikacije koji čine jedinstven identitet branda te ga dalje gradimo uz upotrebu općih pravila definiranih kroz knjigu standarda.
Asocijacije na brand vežemo uz ime i slogan branda. Ime i slogan polaze iz unaprijed definirane brand strategije te prolaze kroz različite stupnjeve validacije.
Dizajn proizvoda , oblikovanje, dizajn imena te sekundarnog pakiranja moraju biti u kontinuitetu i činiti jednu skladnu, dobro iskomuniciranu cjelinu. Dizajn mora inspirirati, biti pokretač te živjeti u simbiozi s tekstovima koje pišemo metodom storytellinga. Sve s ciljem da stvorimo emociju. Jer emociju potrošač pamti, kroz nju se identificira s proizvodom i ostaje mu vjeran.