Close

188 Content Marketing

KADEI Urednik

25 siječnja, 2016

Potrošači su se u potpunosti oglušili na tradicionalne oglašivačke metode. Sve više su zasićeni klasičnim televizijskim oglasima, češće potpuno nezainteresirano reagiraju na oglase u časopisima. S druge strane, postali su toliko vješti u “surfanju” internetom da kompletno ignoriraju razne bannere koji napadno pljušte sa svih strana.

Content marketing je umjetnost komuniciranja s vašim kupcima bez forsiranja prodaje. Umjesto konstantnog prezentiranja proizvoda, vi jednostavno dajete informaciju klijentu. Informaciju koja njega čini inteligentnijim.

To je tehnika koja se bazira na izradi i distribuciji relevantnih i vrijednih sadržaja za privlačenje, stjecanje i uključivanje jasno definirane ciljane publike – s provokacijom na akciju koja rezultira većim brojkama.

Vjerujemo da mi (kao tvrtke) pomoću takve tehnike pružamo konzistentnu, besprekidno korisnu informaciju korisnicima koji nas povratno nagrađuju angažmanom i lojalnošću. I oni doista to čine.

Dobar content marketing postiže da se osoba zaustavi.. pročita.. razmisli.. i počne se ponašati.. drugačije.  Važno je naglasiti da i ovdje koristimo storytelling metodu.

Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail