Close

192 Digital Experience

KADEI Urednik

25 siječnja, 2016

Te davne godine kada je Euro postao valuta, a veliki Stanley Kubrick napustio ovaj svijet mi smo započeli s izradom web stranica. Točnije naš digitalni arhitekt koji za sebe kaže da gradi digitalne svjetove. Danas o njima znamo dovoljno kako bismo ih kvalitetno osmislili i izradili, osiguravajući pritom visoki standard i najmodernija rješenja. I još nismo uspavali onaj istraživački duh s početka priče te konstantno pratimo industriju na globalnom nivou tražeći nova rješenja kako bi oduševili korisnika, pružili mu adekvatnu informaciju te ga naveli da ostane što duže, zadrži nas u srcu i u…bookmarku. Osim web stranica, osmišljavamo, dizajniramo, programiramo i održavamo i e-shopove.

Analitika nije statistika. Analitika se prati prije, za vrijeme i nakon kampanja.  Da, nakon kampanja dolazimo do statistike iz analitike – zbrajamo učinjeno i uspoređujemo postignuća. Ali to ne predstavlja izazov. Izazov je razumjeti analitiku za pripremu odluka, za real-time praćenje i prilagodbu kampanja. Jer internet je beskonačan, ali vaši budžeti nisu. Zato analitika najbolje pomaže u optimizaciji vaših budžeta.

Za razliku od kampanja u klasičnim medijima,  performanse on-line kampanja se ne moraju mjeriti ili procjenjivati na kraju kampanje. Performanse se mjere u trenutku kada se kampanja aktivira jer uz današnje alate mjerenja su moguća u real-timeu. Na primjer, uživo pratimo posjete na web shopu s odabranih Google AdWord kampanja, gledamo koje stranice korisnici pregledavaju, naručuju ili se samo informiraju.

Cilj real-time mjerenja je precizno podešavanje kampanje u svrhu postizanja maksimalnog učinka. Ako je to potrebno, usred kampanje se mogu usmjeriti poruke kako bi polučile bolju konverziju te istodobno smanjili trošak poruka koje nisu bile tako učinkovite.

Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail