192 Digital Experience
Te davne godine kada je Euro postao valuta, a veliki Stanley Kubrick napustio ovaj svijet mi smo započeli s izradom web stranica. Točnije naš digitalni arhitekt koji za sebe kaže da gradi digitalne svjetove. Danas o njima znamo dovoljno kako bismo ih kvalitetno osmislili i izradili, osiguravajući pritom visoki standard i najmodernija rješenja. I još nismo uspavali onaj istraživački duh s početka priče te konstantno pratimo industriju na globalnom nivou tražeći nova rješenja kako bi oduševili korisnika, pružili mu adekvatnu informaciju te ga naveli da ostane što duže, zadrži nas u srcu i u…bookmarku. Osim web stranica, osmišljavamo, dizajniramo, programiramo i održavamo i e-shopove.
Analitika nije statistika. Analitika se prati prije, za vrijeme i nakon kampanja. Da, nakon kampanja dolazimo do statistike iz analitike – zbrajamo učinjeno i uspoređujemo postignuća. Ali to ne predstavlja izazov. Izazov je razumjeti analitiku za pripremu odluka, za real-time praćenje i prilagodbu kampanja. Jer internet je beskonačan, ali vaši budžeti nisu. Zato analitika najbolje pomaže u optimizaciji vaših budžeta.
Za razliku od kampanja u klasičnim medijima, performanse on-line kampanja se ne moraju mjeriti ili procjenjivati na kraju kampanje. Performanse se mjere u trenutku kada se kampanja aktivira jer uz današnje alate mjerenja su moguća u real-timeu. Na primjer, uživo pratimo posjete na web shopu s odabranih Google AdWord kampanja, gledamo koje stranice korisnici pregledavaju, naručuju ili se samo informiraju.
Cilj real-time mjerenja je precizno podešavanje kampanje u svrhu postizanja maksimalnog učinka. Ako je to potrebno, usred kampanje se mogu usmjeriti poruke kako bi polučile bolju konverziju te istodobno smanjili trošak poruka koje nisu bile tako učinkovite.