Close

200 Storytelling

KADEI Urednik

25 siječnja, 2016

Da biste inspirirali ljude na najdubljem nivou, trebaju vam priče.  (Rob McKee)

Sada, više nego ikada, moramo znati kako ispričati priču koja će prosvjetliti, inspirirati i ojačati vaš brend.  Zbog toga u našoj agenciji radi magistar storytellinga koji je svoje znanje ispekao na prestižnom sveučilištu Erasmus u Nizozemskoj.

Potrošači ne kupuju proizvod, rješenje ili ideju, oni kupuju priču za koju se emotivno vežu.

Mi znamo kako stvoriti priču. Jedinu održivu formu vodstva u današnjem poslovanju vođenom borbom za opstanak i snažnom konkurencijom.

Snaga vaše priče je onolika kolikom je drugi vide i zbog toga je važno da shvatite načela narativne percepcije i kako ona utječu na vaš brend i strateške marketinške ciljeve.

Ako pokušavate uvjeriti ostale da vide ono što vi vidite (bez obzira na objekt), morate razumijeti osovnu ulogu storytellinga.

U osnovi, svaki hotel nudi krevet, čistu posteljinu, možda i topao doručak. Ali tu je sličnosti kraj. Većina hotela razlikuje se po ‘ponudi iskustva’. Dovoljno je da bacite pogled na široki horizont Las Vegasa gdje svaki hotel nudi potpuno drugačije i jedinstveno iskustvo.  Ljudi nisu obična, racionalna bića. Svi mi tražimo iskustva koja će biti iskre u našoj mašti koja će nam zapaliti dušu. Priče su put ka tome. Potrošači žele priče koje nadilaze ovozemaljsko te ih podsjećaju na nešto još veće od toga.

Najinovativniji i nezaboravni brendovi, ukorjenjeni su u ovom svetom znanju – pomoću osjetila, misterije i intrige pružajući nam nešto izvanredno, nešto što ćemo pamtiti.

U razdoblju rasta, promjene ili obrata, vi trebate priču koju ćete moći dobro prodati. Vaš uspijeh i vodstvo ovisi o tome hoće li drugi vjerovati u priču koju predstavljate. Naš pristup vam pomaže da uplovite sa većom pričom i implementirate je kroz sve nivoe komunikacije.

 

Podijeli na Facebooku
Podijeli na Twitteru
Podijeli na LinkedInu
Pošalji e-mail